Christian von Koenigsegg a Koenigsegg tulajdonosa évente csak pár darabot gyárt rendkívül gyors autóiból de most úgy néz ki, hogy meg akarja hódítani az amerikai piacot. A Bugatti most nem örülhet mert a Guiness rekordok könyvébe még nem jelent meg a Bugatti Veyron, emiatt a Koenigsegg CCR tartja a rekordot 388 km/h-s végsebességgel. Még az is zavarhatja őket, hogy aki a CCR tulajdonosa szeretne lenni annak 113 millió forintba kerül, viszont aki Veyron-t akar venni annak közel 311 milliójába kerül. A CCX jelentése Competition Coupé X. A Koenigseggnek már csak egy gondja van, hogy nem talál elég hosszú egyenes szakaszt ahhoz, hogy bebizonyítsa, hogy a végsebessége 395 km/h. Most kiszemeltek egy pályát ami kilenc kilométer hosszú és a Volkswagen (a Bugatti tulajdonosa) birtokolja. A jármű a CCR-hez képest tágasabb és biztonságosabb. Még lecserélték az első lökhárítóját és sokat javítottak a féktárcsák hűtésén, átalakították az első lámpákon az Amerikába kötelező irányjelzőt. Új légbeömlő nyílást nyitottak a motorháztetőn és a kerekek mellet is. A Koenigsegg által fejlesztett motor igen jónak bizonyult a maga 806 lóerejével, 920 Nm-es forgatónyomatékával és 4,7 literes, két turbófeltöltős V8-as motorjával. Ami még egyedi ebben a járműben az, hogy szénszálasak a kagyló alakú ülései. Összesítve a világ legjobb sportautói közé tartozik.
Írta: Gabor7
További képek a képgalériából |