Bevallom a kedvenc autómárkám a Lamborghini. Azt szeretem benne, hogy minden egyes részletét tökéletesen kidolgozzák, még a legkisebb alkatrészén is látható a gyönyörű márkajel. Alapjaiba véve a Lamborghinik minden oldalról és megközelítésből nézve gyönyörűek. A Gallardo Spyder estében is megtalálható ez a részletesség viszont már ránézésre is látszik rajta, hogy a normális Gallardo-hoz képest messze elmarad. A tető nélküli változatok a többi nagy cégeknél sem jöttek be. De minden előítéletünk rögtön elszáll hogyha elindulunk vele. A Porsche-nél az Aston-nál és a Ferrari-nál amikor kabrió változatba ültünk rögtön valami problémát vettünk észre. De a Gallardo-nál semmilyen probléma nem merült föl. Jól van egy kicsit lassabb de elképesztő 4,3 másodperc alatt gyorsul 100km/h-ra. Sőt még hozzá kell fűznöm, hogy az Audi is kitalálta, hogy hogyan lehet kiküszöbölni a problémákat, de szinte elképesztő hogyan tudták megcsinálni szinte átalakítás nélkül, hogy a jármű ilyen jó legyen. Viszont sajnálatos módon a motorját egy nagy műanyag lap eltakarja de ezt az ember észre sem veszi ha megtudja, hogy a benne rejlő V10-es erőforrás 520 lóerős, 510 Nm-es és a végsebessége 314 km/h. A Gallardo Spyder teteje mindössze 20 másodperc alatt csukodik be vagy nyitódik ki. Ez az elektro-motornak köszönhető. Végül annak ellenére, hogy milyen előítéleteim voltak mégis úgy érzem, hogy ez a jármű ízig-vérig csodálatos.
Írta: Gabor7
|