Szintén Genfben mutatták be az új Audi Allroad Quattro-t. Az Audi mérnökei sok újdonságot vetettek be. Amíg mindenki azt hitte, hogy a gyár most a Q7-esbe öli minden energiáját, addig titokban elkészült az új luxusterepjáró. A jármű karosszériája megegyezik az A6-oséval, ami az mutatja, hogy az A6-oshoz hasonlóan itt is öt személy fér el az üléseken és 1600 liternyi csomaggal lehet megpakolni a verdát. Az Audi legújabb sikerverzióját négyféle változatban adták ki: 3,2 literes V6-os és 4,2 literes V8-as. Dízelesből pedig: 2,7 literes és 3 literes. Ezen kívül sportossá teszi az is, hogy hatfokozatú manuális váltója van. Az alapfelszereltségbe tartozik még az automata klíma, a kanyarfényszórók, és a tolató radar is. Alapból egy 17”-os gumi jár hozzá. Úgy gondolom még különlegességnek számít a légrúgós felfüggesztés ami képes az autó hasmagasságát 185, 175, 160, 145 vagy 125 mm-re csökkenteni vagy növelni tetszés szerint. Viszont hogyha elkezdünk gyorsulnia akkor az elektronika elkezdi visszafele süllyeszteni. De hát ez nem is arra való, hogy mondjuk terepjáróként cikázzunk az utakon hanem, hogy például télen ha egy kis utcában nem kotorták el a havat és nem tudnánk rajta átmenni akkor megtudjuk vele emelni egy kicsit az alvázat. Mint a nevében is benne van, összkerékmeghajtásos ami az első és a hátsó kerekeknél 50:50 arányban oszlik el. Ha valakinek megtetszet akkor szerentséje van mert először itt Európában kezdik árusítani.
Írta: Gabor7
|